TILBUD OM MEDLEMSKAB

Træner og shop

Kære medlemmer

Som de fleste af jer nok har hørt, er jeg tiltrådt i Aarhus Golf Club som træner pr 01.01.2024 og er allerede godt i gang med at planlægge sæsonen samt at give indendørs undervisning i Beder for klubbens medlemmer.

Lidt om mig selv:
Jeg er en gammel Aarhus dreng som startede min golfkarriere i Aarhus Golf Club tilbage i 1989. Det blev til 27 år som medlem med masser af gode minder og oplevelser både som amatørspiller og senere som professionel. Efter min tid som spillende pro valgte jeg at gå trænervejen og efter færdiggjort uddannelse fik jeg job i Odder hvor jeg har været i 12 år. Jeg er utrolig glad for at have fået chancen for at komme tilbage til min barndomsklub og glæder mig rigtig meget til at sæsonen for alvor går i gang.

Jeg har arrangeret en golftur her til foråret som du kan læse mere om her.

Christian Nygaard
Mail: nygaard@aarhusgolf.dk