TILBUD OM MEDLEMSKAB

Trænerne

[vc_single_image image=”18555″ img_size=”medium”]Mit navn er Steven Chad og jeg havde den store fornøjelse, at starte som træner i Aarhus Golf Club d. 1.  juni 2016. Jeg er 35 år gammel, gift med Laura og sammen har vi Emma på 6 år og Elliot på 2 år. Vi bor til dagligt i Rebild syd for Aalborg.

Efter 4 dejlige erfaringsrige år hos Himmerland Golf & Spa Resort , er det en stor glæde at servicere Aarhus Golf Clubs medlemmer og gæster, samt være medspiller i den positive udvikling af Aarhus Golf Club sammen med resten af teamet.

Kom endeligt til mig med eventuelle spørgsmål.

Jeg glæder mig til at se jer i klubben.

Steven Chad[vc_single_image image=”21787″ img_size=”medium”]Mit navn er Jens Meto og jeg starter i lære som træner i Aarhus Golf Club d. 1. april 2017.

Jeg er 23 år og har spillet golf i AGC siden jeg var 7 år gammel. Herudover har jeg været aktiv på klubbens divisionshold i mange år.

Sammen med Steven ser jeg frem til at give AGCs medlemmer og gæster en god oplevelse, både på banen, på træningsområdet og i shoppen.

Jeg ser frem til at møde jer i klubben

Jens Meto